Kvalitní balení je základem spokojenosti zákazníka


Pokud potřebujete lidem rozesílat jejich objednané balíčky a záleží vám na kvalitě, v jaké k zákazníkům dorazí, tak rozhodně nepodceňte jejich kvalitní balení. Vaši snahu i to nejlepší zboží může totiž taková doprava významně narušit. Třeba v případě, kdy v průběhu cesty zaprší tak, jak jste to nečekali. Neboť i ta nejlepší kartonová krabice je přece jenom pořád jen papír, který se jak známo ve vodě rozmočí. A ani obchodníka, ani zákazníky by jistě nepotěšilo, kdyby na místo k adresátovi dorazil namísto úhledného balíčku rozmáčený karton plný znečištěného zboží.
pracovník eshopu.png

Jenže dá se vůbec na rozmary počasí nějak vyzrát? Ale jistě, že dá, a to právě kvalitním balením. Vyzkoušet můžete třeba igelitové obálky, které vás rozhodně nezklamou. Mají hned několik předností najednou, které z nich dělají perfektní obal pro odesílání různých druhů zboží, například textilu či tiskovin, ale také mnoha jiných předmětů. Jsou totiž velice lehké a svému obsahu se snadno přizpůsobí. Díky igelitovým obálkám tak budete mít stoprocentní jistotu, že nebudete přepravní společnosti platit za převoz vzduchu anebo přepravu těžkého obalu, což se vám ve výsledku vyplatí.
pohyb obálky.png
Zároveň je díky jejich rozměrům nebudete muset ani nijak složitě skladovat – nezaberou příliš mnoho místa, takže se vám jistě vyplatí, když si je pořídíte ve větším množství a využijete tím skvělé množstevní slevy, protože v případě plastových obálek platí, že čím větší množství obálek si objednáte, tím méně za kus zaplatíte. Navíc si můžete vybírat z celé široké škály provedení těchto obálek – od různé tloušťky jejich stěn až třeba po lepicí klopu a praktické ucho na držení, které jistě potěší všechny, kdo svůj balíček odnášejí osobně z pošty domů. Nicméně to nejdůležitější ze všeho je to, jak jsou tyto obálky odolné – venku může pršet anebo sněžit, balíček může klidně několik dní ležet ve vlhkém skladu a se zásilkou se nic nestane, igelitové obálky jsou stoprocentně odolné.

Kvalitní balení je základem spokojenosti zákazníka
Ohodnoťte příspěvek